کریستیانو رونالدو: من از سیاره دیگری نیامده ام؛ اتلتیکو فوتبال جذابی ارائه نمی کند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو: من از سیاره دیگری نیامده ام؛ اتلتیکو فوتبال جذابی ارائه نمی کند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو: من از سیاره دیگری نیامده ام؛ اتلتیکو فوتبال جذابی ارائه نمی کند

طرفداری- بنا به گزارش AS، کریستیانو رونالدو پس از شکست 4-2 مقابل اتلتیکو مادرید و حذف از کوپا دل ری، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

بـازی: "می دانستیم که آنها برتری دارند و بازی سختی خواهد بود. ما در اولین دقیقه گل دریافت کردیم. می دانستیم که ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد. نا امید کننده بود که آنگونه شکست بخوریم. من از نحوه بازیمان در نیمه اول خیلی راضی هستم. نمی توانستیم بهتر از آن بازی کنیم. ما مبارزه کردیم. خیلی بدشانس بودیم که در ابتدای هر دو نیمه دو گل دریافت کردیم."

حـریف: "اتلتیکو فوتبال جذابی ارائه نمی کند. آنها خیلی دفاعی هستند. آنها منتظر توپ های مرده اند، اما این برای آنها خوب جواب می دهد. باید به مربی و بازیکنان آنها احترام گذاشت."

هـواداران: "به نام تیم می خواهم از هواداران معذرت خواهی کنم و بگویم که متأسفیم، چرا که می توانستیم در نیمه دوم بهتر عمل کنیم. به خاطر این حمایت ها و نحوه استقبال از اتوبوس تیم و ادای احترامشان به من سپاسگزارم."

رقـیبان: "اتلتیکو تیم هماهنگی است که سال های زیادی را در کنار هم سپری کرده اند. والنسیا بهتر می شود و حریفی است که باید مراقبش بود. و سپس رئال مادرید و بارسلونا است که برای تمام عناوین مدعی هستند. این برای لالیگا خوب است."

بهترین لحظات شما نیست: "گل ها همه چیز نیستند و بازیکنان نمی توانند همیشه در بهترین فرم خود باشند. اگر شما بازیکنی نام ببرید که همیشه در بهترین فرم خود باشد، من معذرت خواهی می کنم. من از سیاره دیگری نیامده ام. شاید در شرایط ایده آل نباشم، اما خواهم بود. مشکل زانو به گذشته مربوط می شود، من به بازی با درد عادت کرده ام. طی دو تا سه هفته دوباره خوب خواهم شد و تیم هم همینطور."

کوپا دل ری: "این به معنی کم کردن ارزش های جام نیست، اما لالیگا و چمپیونزلیگ خیلی مهم تر هستند. ما می خواهیم پیروز شویم، اما می توانیم نکات مثبتی هم از شکست ها برداشت کنیم. این به ما کمک می کند تا متمرکز شویم. گاهی اوقات خوب است که دو گام به عقب برداریم تا یک گام جلو برویم."

 



نظرات شما عزیزان:

hadi
ساعت8:43---28 دی 1393
علی سایتت عالیییییییییی بود
پاسخ:ممنونم ازت دوست عزیز..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 26 دی 1393 | 11:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.